1. Chcesz polepszyć osiągi skutera?
Nie ma problemu, mamy na tym polu ogromne doświadczenie! Na życzenie zajmiemy się kompletną modyfikacją Twojego pojazdu. W naszej ofercie znajdziesz pełen asortyment zamiennych części tuningowych uznanych producentów: TOP RACING, RMS, TECNIGAS, VICMA, AIRSAL. Wykonujemy proste modyfikacja a także zaawansowany tuning polegający przykładowo na zwiększeniu pojemności silnika, montażu sportowego układu wydechowego, sprzęgła, wariatora, gaźnika.
Tuning skuterów – Warszawa otwiera się na motocyklistów i ich oczekiwania dotyczące polepszenia jakości jazdy i lepszego wyglądu pojazdu. Szczegółowe informacje oraz relacje zdjęciowe dostępne są na Facebooku.
2. Stelaże pod kufry dla dostawców, kurierów itp.
Nasz serwis oferuje także stelaże pod kufry przeznaczone na potrzeby dostawców, kurierów, itp. Stelaże dedykowane są do konkretnego modelu skutera. W całości wykonane są z profili stalowych malowanych natryskowo. Dzięki przemyślanej konstrukcji nie niszczą ramy pojazdu i doskonale znoszą trudy użytkowania na polskich drogach. Stelaże montowane są do otworów montażowych w skuterze i nie wymagają znacznych modyfikacji, np. cięcia i wiercenia plastików.
3. Peugeot Kisbee: Tuning 70 ccm
Film w skrócie przedstawia modyfikację Peugeota Kisbee. Wymieniono: oryginalny zestaw cylinder + tłok na nicasil-owy zestaw tunningowy firmy AIRSAL 70 cm3. Zastosowaliśmy także wzmocniony łańcuch rozrządu japońskiej firmy DID, tuningowy układ wydechowy NCY wykonany z polerowanej stali nierdzewnej oraz sportowy moduł zapłonu dedykowany dla silników GY6. Prędkość max. skutera po wykonaniu modyfikacji to ok. 80 km/h, znaczącą wzrósł moment obrotowy co przełożyło się na zwiększenie elastyczności silnika.
4. Kymco Super 8 4T tuning. Przyśpieszenie + V-max
5.Extremalny tuning Rieju RS2
Mechanicy otrzymali jedno, proste zadanie- wycisnąć z silnika AM6 tak wiele jak tylko się da. Budżet był limitowany, jednak poprzeczka została ustawiona bardzo wysoko. Standardowo motocykl wyposażony jest w popularną jednostke dwusuwową Minarelli AM6.
Silniki te mają wielką zaletę – lubią tuning. Z AM6-tki można wycisnąć na prawdę bardzo dużo. Nam się to udało.Zaczęliśmy od montażu sportowego zestawu AIRSAL-a RACING EXTREME.
Jest to aluminiowy, nicasilowy zestaw z tłokiem o średnicy 50 mm, montaż tego zestawu powiększa pojemność silnika do 80 ccm3.
Pierwszy etap to całkowity demontaż pojazdu. Motocykl został ogołocony z plastików a silnik wymontowany z ramy i rozebrany na części pierwsze.Moc jaką oddaje zestaw Airsal-a to nie żarty, standardowy wał nie wytrzyma przeciążeń jakie zafunduje mu Airsal-a. Konieczne jest zastosowanie sportowego, wzmocnionego i dedykowanego do z zestawu AIRSAL-a wału. Niestety zestaw Airsal-a nie będzie działał na standardowym wale AM6.
Jest to całkowicie inny wał niż fabryczne AM6. Zmieniono w nim skok korbowodu wpływając odpowiednio na kompresję. Do montażu nowego wału użyliśmy również specjalnych łożysk NTN-a, które wytrzymają zdecydowanie większe obciążenie. Fabryczny gaźnik zastąpiliśmy sportowym Dellorto 21 DS RACING a wydalanie efektów pracy Airsal-a powierzyliśmy sportowemu układowi wydechowemu Tecnigas G-BOX. Został on również odpowiednio zmodyfikowany pod kątem współpracy z zestawem Airsal-a.
Zmodyfikowaliśmy także przeniesienie napędu. W miejsce miejsce typowego sprzęgła AM6 powędrowało sportowe, wzmocnione, dysponujące mocniejszymi sprężynami. Podobnie postąpiliśmy z łańcuchem – zastosowaliśmy japoński, wzmacniany DID 428NZ. Efekty naszej pracy możecie obejrzeć na filmiku poniżej.