Modyfikacje i tuning skuterów

1. Chcesz polepszyć osiągi skutera?

Nie ma problemu, mamy na tym polu ogromne doświadczenie! Na życzenie zajmiemy się kompletną modyfikacją Twojego pojazdu. W naszej ofercie znajdziesz pełen asortyment zamiennych części tuningowych uznanych producentów: TOP RACING, RMS, TECNIGAS, VICMA, AIRSAL. Wykonujemy proste modyfikacja a także zaawansowany tuning polegający przykładowo na zwiększeniu pojemności silnika, montażu sportowego układu wydechowego, sprzęgła, wariatora, gaźnika.

Tuning skuterów – Warszawa otwiera się na motocyklistów i ich oczekiwania dotyczące polepszenia jakości jazdy i lepszego wyglądu pojazdu. Szczegółowe informacje oraz relacje zdjęciowe dostępne są na Facebooku.

Tuning skutera - tłok

2. Stelaże pod kufry dla dostawców, kurierów itp.

Nasz serwis oferuje także stelaże pod kufry przeznaczone na potrzeby dostawców, kurierów, itp. Stelaże dedykowane są do konkretnego modelu skutera. W całości wykonane są z profili stalowych malowanych natryskowo. Dzięki przemyślanej konstrukcji nie niszczą ramy pojazdu i doskonale znoszą trudy użytkowania na polskich drogach. Stelaże montowane są do otworów montażowych w skuterze i nie wymagają znacznych modyfikacji, np. cięcia i wiercenia plastików.

Modyfikacje skuterów - bagażniki

Modyfikacje skuterów w Warszawie - stelaż

Stelaż pod bagażnik w skuterze

Stalaż bagaznika do skutera

3. Peugeot Kisbee: Tuning 70 ccm

Film w skrócie przedstawia modyfikację Peugeota Kisbee. Wymieniono: oryginalny zestaw cylinder + tłok na nicasil-owy zestaw tunningowy firmy AIRSAL 70 cm3. Zastosowaliśmy także wzmocniony łańcuch rozrządu japońskiej firmy DID, tuningowy układ wydechowy NCY wykonany z polerowanej stali nierdzewnej oraz sportowy moduł zapłonu dedykowany dla silników GY6. Prędkość max. skutera po wykonaniu modyfikacji to ok. 80 km/h, znaczącą wzrósł moment obrotowy co przełożyło się na zwiększenie elastyczności silnika.

4. Kymco Super 8 4T tuning. Przyśpieszenie + V-max

5.Extremalny tuning Rieju RS2

Mechanicy otrzymali jedno, proste zadanie- wycisnąć z silnika AM6 tak wiele jak tylko się da. Budżet był limitowany, jednak poprzeczka została ustawiona bardzo wysoko. Standardowo motocykl wyposażony jest w popularną jednostke dwusuwową Minarelli AM6.

Silniki te mają wielką zaletę – lubią tuning. Z AM6-tki można wycisnąć na prawdę bardzo dużo. Nam się to udało.Zaczęliśmy od montażu sportowego zestawu AIRSAL-a RACING EXTREME.

Jest to aluminiowy, nicasilowy zestaw z tłokiem o średnicy 50 mm, montaż tego zestawu powiększa pojemność silnika do 80 ccm3.

Pierwszy etap to całkowity demontaż pojazdu. Motocykl został ogołocony z plastików a silnik wymontowany z ramy i rozebrany na części pierwsze.Moc jaką oddaje zestaw Airsal-a to nie żarty, standardowy wał nie wytrzyma przeciążeń jakie zafunduje mu Airsal-a. Konieczne jest zastosowanie sportowego, wzmocnionego i dedykowanego do z zestawu AIRSAL-a wału. Niestety zestaw Airsal-a nie będzie działał na standardowym wale AM6.

Jest to całkowicie inny wał niż fabryczne AM6. Zmieniono w nim skok korbowodu wpływając odpowiednio na kompresję. Do montażu nowego wału użyliśmy również specjalnych łożysk NTN-a, które wytrzymają zdecydowanie większe obciążenie. Fabryczny gaźnik zastąpiliśmy sportowym Dellorto 21 DS RACING a wydalanie efektów pracy Airsal-a powierzyliśmy sportowemu układowi wydechowemu Tecnigas G-BOX. Został on również odpowiednio zmodyfikowany pod kątem współpracy z zestawem Airsal-a.

Zmodyfikowaliśmy także przeniesienie napędu. W miejsce miejsce typowego sprzęgła AM6 powędrowało sportowe, wzmocnione, dysponujące mocniejszymi sprężynami. Podobnie postąpiliśmy z łańcuchem – zastosowaliśmy japoński, wzmacniany DID 428NZ. Efekty naszej pracy możecie obejrzeć na filmiku poniżej.